Молодіжна сторінка — що це?

24.01.2011

Мета і завдання інтернет сторінки для молоді Новоапостольської церкви України.hello

Молодіжна сторінка є інтернет-проектом для молоді Новоапостольської церкви України. У грудні 2010 року було дано благословення апостолом Будником на створення цього проекту та обговорено пропозицію розміщення його на сторінках офіційного сайту.

Мета і завдання молодіжної сторінки – надати доповіді про події в житті та діяльності новоапостольської молоді регіону України, також інформувати про майбутні заходи та мобілізувати всіх, хто відчуває себе молодим на активну допомогу ближнім, молитовне життя і слiдування за Ісусом Христом. Ми також постараємося найбільш оперативно повідомляти про міжнародні новини, а також про те, що відбувається в нашому окрузі.

Молодіжна сторінка надасть широкий спектр інтерактивних пропозицій, в тому числі гостьову книгу і можливість коментувати новини та фотографії, що у свою чергу допоможе зміцнитися зв’язкам молодих людей один з одним і надасть можливість завести нові контакти, що переростають у міцну дружбу.

Розробка сайту не закінчена, ми відкриті і будемо дуже вдячні за будь-яку допомогу – якщо у вас є дар і бажання редагувати або писати статті, фотографувати – станьте нашим кореспондентом.

Відкриємо інтернет для Благої  вістi разом.

Литургія Новоапостольської церкви з 1-го Адвента

Офіційна новина щодо введення нової літургії в Новоапостольськiй церквi.

Літургія визначає порядок і регулює послідовність музики, молитв, читання, проповіді та святкування таїнств в рамках богослужіння. З початком нового церковного року в Новоапостольськiй церквi набирає чинності (ми повідомляли) реформа. Вона особливо стосується святкування Святого причастя, яке, будучи збагачене літургійними елементами, повинно проводитися ще урочистіше. Першоапостол Вільгельм Лєбер, керівник міжнародної церкви, сказав з цього приводу про те, що нова літургія привнесе в хід богослужіння більше урочистості.  [повністю]

Три таїнства – три священодії

Святі таїнства є основоположним джерелом вияву Божої милості. Це – священні діяння, що здійснюються над людиною для того, аби вона осягнула спасіння, одвічне життя і спілкування з Богом. Звершення трьох таїнств над людиною відкриває їй можливість бути разом з Ісусом Христом під час Його Другого приходу.

  Спасіння, яке передбачене Святими таїнствами, ґрунтується на втіленні Ісуса Христа в людину, Його жертовній смерті та Воскресінні, а також на зісланні й діянні Святого Духа.

  Звершення Святих таїнств Ісус Христос доручив посланим Ним апостолам. Якщо вони чи уповноважені ними священнослужителі здійснюють не всі таїнства, вони все ж є прерогативою апостольського служіння і підпорядковані йому.

  Віра є запорукою спасенної дії Святого таїнства.

  Існує три Святі таїнства (пор. 1 Йоана 5, 6-8): Святе хрещення водою, хрещення Святим Духом і Святе причастя. Їх запровадив Ісус Христос.

Святе хрещення водою

Святе Хрещення водою – це перший основоположний сакраментальний вияв милості Триєдиного Бога для людини, яка вірує в Ісуса Христа.

  Святе Хрещення водою, звершене в ім’я Триєдиного Бога, об’єднує усіх християн.

  Святе Хрещення водою є укладенням Завіту – Нового Завіту – Бога з людиною. Завдяки йому людина вступає у спілкування з Ним. Воно є першим кроком на шляху до духовного оновлення людини. Охрещена людина отримує частку в смерті Ісуса Христа і зазнає духовного оновлення.

  Святе Хрещення водою, здійснене належно, не повторюють.

  Святе Хрещення водою і хрещення Святим духом є двома взаємопов’язаними, та окремими таїнствами. Завдяки їх звершенню відбувається народження згори: від Води й Духа.

  Воскреслий дав апостолам наказ хрестити людей. У Новоапостольській церкві апостоли мають право передавати повноваження хрестити водою також братам, які покликані на священицьке служіння.

  Оскільки Святе Хрещення водою довірено усій Церкві, то дійсним вважають також хрещення, яке звершено належно в лоні іншої церкви.

Святе причастя

  Святе причастя є Святим таїнством, яке віруюча людина приймає знову й знову. Воно є кульмінацією богослужіння.

  Святе причастя називають ще «євхаристією» («подякою»), «Господньою трапезою», «переломленням хліба».

  Святе причастя, як і пасхальна трапеза, є трапезою спомину, під час якої відбувається обов’язкове споживання хліба. Пасхальна трапеза приймалася на згадку про звільнення ізраїльського народу з єгипетського рабства. Святе причастя являє собою звільнення у духовному смислі, а саме — визволення людей від рабства гріха.

  У час святкування Пасхи Ісус Христос споживав її разом зі Своїми учнями.

  Він Сам запровадив Святе причастя.

  Одне з найбільш ранніх свідоцтв святкування Святого причастя і тайноустановлюючі слова, які мовив Ісус Хритос, можна знайти у 1-му Посланні до корінтян, у главі 11. При цьому згадують історичні події, під час яких було запроваджено святкування Святого причастя.

  Право на постійну участь у споживанні Святого причастя мають люди, які хрещені в Новоапостольській церкві, прийняті на правах гостей, а також запечатані Святим Духом. Суттєвою передумовою вживання Святого причастя є Святе хрещення водою. Доступ до Святого причастя може бути відкритим і для християн іншого віросповідання, над якими було належно звершено Святе таїнство  Хрещення водою.

  Уповноважений священнослужитель при освяченні елементів Святого причастя вимовляє передбачені установленою літургією слова, які ґрунтуються на 1-му Посланні до корінтян 11, 23, а також на Євангелії від Матвія 26, 26 і далі.

  Тіло і Кров Ісуса Христа подаються у вигляді освяченої проскури.

  При виході чи виключенні з Новопостольської церкви доступ до Святого причастя втрачає силу.

  У святкуванні Причастя в інших християнських церквах містяться також важливі елементи Святого причастя. Там також із вірою і вдячністю згадують про смерть і Воскресіння Ісуса Христа.

Хрещення Святим Духом

  Хрещення Святим Духом є таїнством, завдяки якому віруюча людина через покладання рук і молитву апостола приймає дар Святого Духа і стає Божою дитиною, а, отже, отримує право бути покликаною у когорту первенців.

  Разом з двома іншими Святими таїнствами, хрещення Святим Духом (Святе запечатання) ґрунтується на житті й діяльності Ісуса Христа. Про Нього, Сина Чоловічого, в Євангелії від Йоана 6, 27 мовиться, що «Його Бог Отець назнаменував». В іншому варіанті перекладу: «Бо відзначив Його Бог Отець». Після хрещення Ісуса в Йордані Йоан Хреститель свідчив: «Бачив я Духа, що, мов той голуб, з неба сходив і перебував над Ним». Це було знамення, послане Йоану Хрестителю Богом, аби він пізнав: «…Над Ким побачиш Духа, Який сходить і над Ним перебуває – Той і христить Святим Духом. (…) Він – Син Божий» (див. Йоана 1,29-34).

[повністю]

Турбота про душі

Проява турботи один до одного, любов до ближнього – ось до чого треба прагнути в кожній громаді, в кожному куточку нашої країни.

Кожен член новоапостольської громади може розраховувати на персональну духовну опіку. До духовного піклування відносяться особисті бесіди про віру, сенс життя, основи віровчення, підтримка в життя у вірі, допомога при прийнятті рішень, підтримка у важких життєвих ситуаціях.

Членство в Новоапостольськiй церквi – це не формальний акт, а духовний крок вперед і Боже діяння над душею того, хто цей крок робить. Для цього людина має пережити духовно-душевне відродження, що складається зі Святого хрещення водою і Святого запечатання Духом. Після покаяння і цих священодій, будь-яка людина може стати повноправним членом нашої сім’ї.

У всіх громадах священослужителі намагаються особливою увагою і турботою оточити літніх, одиноких або хворих.

Зростаюча увага приділяється благодійнiй та соціальнiй роботi. Сюди належать благодійні акції з роздачі продуктів харчування, медикаментів, одягу. Крім того в країнах та регіонах, якi потребують допомоги, фінансову підтримку отримують дитячі сади, школи, лікарні та медичні пункти.

Важливим чинником, який сприяє спілкуванню і єднанню, є робота з дітьми в недільних школах, заняття з конфірмантами і молодіжні служіння.

Катехізис

Вперше розроблений систематизований виклад новоапостольського віровчення!

Грудень 2010: Відчини дверi в серці своєму!

У дні Адвенту та Різдва я часто чую, як в ході бесід люди кажуть: «Мені ще по-справжньому не віриться, що скоро настане Різдво. У мене ще зовсім немає різдвяного настрою ». Це пов’язано з тим, що людям з дня на день доводиться працювати, і у них не вистачає часу на роздуми. Тим прекрасніше, що святу Різдва передує час Адвенту, оскільки багато прекрасних звичаїв, пов’язаних з Адвентом, ведуть до Різдва. Таким чином, якщо усвідомлено переживаєш час Адвенту, тоді й знаходиш різдвяний настрій. І тоді починаєш радіти майбутньому Різдву – святу появи Ісуса Христа в людській подобі. [повністю]

Посібник cлужителям і керівному складу

 
Пам’ятка до посібника Служіння і керівне положення в Новоапостольськiй церквi [повністю]