Cани священослужителів

Новоапостольську віру сповідують люди усіх кольорів шкіри і соціальної приналежності, що живуть на всіх континентах, серед багатьох народів. Богослужіння проводяться мовою країни або мовою корінного населення. У більшості країн Новоапостольська церква користується офіційним визнанням і має статус юридичної особи. Всі новоапостольськi громади на планеті утворюють Новоапостольську церкву, на чолі якої стоїть Ісус Христос. [повністю]

Новоапостольська церква знаходиться на самофінансуванні

Новоапостольська церква знаходиться на самофінансуванні. Вона не збирає зі своїх членів церковні податки або якісь інші обов’язкові внески. Хто і скільки жертвує – не схильне контролю. Члени церкви можуть взяти за основу згадку в Біблії про жертвування десятої частини з того, що людина має (Малахії 3, 10).

Робота на безоплатній основі

Доручення у духовнiй та організаторськiй роботi в громадах виконуються безоплатно. Всі церковні обряди і благословення, наприклад: хрещення, заручення або панахида – здійснюються безкоштовно.

Використання коштів

Церква прагне обходитися якомога меншим управлінським апаратом. Найбільша частина доходів іде на будівництво церковних будівель, їх ремонт і догляд за ними. Таким чином, користь з цього для себе виймає в першу чергу безпосередньо сама громада. Також значна частина церковного бюджету виділяється на проведення місіонерської роботи. Крім цього церква надає гуманітарну допомогу і бере участь у гуманітарних акціях в зонах лиха. Контроль за доходами та витратами церкви здійснюють незалежні ревізори.

Січень 2011: Робити добро

Розпочався 2011 рік. Також і в новому році всю нашу довіру ми покладаємо на Бога і продовжуємо прагнути до того, щоб стати гідними для Другого пришестя Його Сина.

На цей рік я хотів би донести одну тезу. Вона звучить так: «Будемо робити добро!» При цьому я згадую вислів апостола Павла, який він написав до Галатів: «Отже, поки маємо час, робімо добро всім, а найбільш своїм по вірі». [повністю]

Анатолій Будник був зведений у сан апостола для України

24.01.2011

Меммінген. «Ви переживаєте сьогодні тут в Меммінгені історичний момент, коли рукопокладається в сан перший апостол для України». З цими словами в минулу неділю, 08.02.2009р, до завмерлої в очікуванні громади звернувся першоапостол Вільгельм Лєбер, керівник міжнародної Новоапостольської церкви, перед зведенням у сан Анатолія Будника. Лікар зі Львова (52 роки) прийняв апостольський сан.

Першоапостол побажав апостолу «горіти ретельністю і з радістю» готувати громади до Пришестя Ісуса Христа. Нехай же буде вживати  він всі свої сили для Христа і віруючих.

Адміністративна та духовна робота церкви в Україні підтримувалася з 1991 року регіональної церквою Південна Німеччина. З 2011 року всі громади в Українi будуть опікуватися українськими священослужителями – говориться в повідомленні для преси НАЦ Південна Німеччина.

Молодіжна сторінка — що це?

24.01.2011

Мета і завдання інтернет сторінки для молоді Новоапостольської церкви України.hello

Молодіжна сторінка є інтернет-проектом для молоді Новоапостольської церкви України. У грудні 2010 року було дано благословення апостолом Будником на створення цього проекту та обговорено пропозицію розміщення його на сторінках офіційного сайту.

Мета і завдання молодіжної сторінки – надати доповіді про події в житті та діяльності новоапостольської молоді регіону України, також інформувати про майбутні заходи та мобілізувати всіх, хто відчуває себе молодим на активну допомогу ближнім, молитовне життя і слiдування за Ісусом Христом. Ми також постараємося найбільш оперативно повідомляти про міжнародні новини, а також про те, що відбувається в нашому окрузі.

Молодіжна сторінка надасть широкий спектр інтерактивних пропозицій, в тому числі гостьову книгу і можливість коментувати новини та фотографії, що у свою чергу допоможе зміцнитися зв’язкам молодих людей один з одним і надасть можливість завести нові контакти, що переростають у міцну дружбу.

Розробка сайту не закінчена, ми відкриті і будемо дуже вдячні за будь-яку допомогу – якщо у вас є дар і бажання редагувати або писати статті, фотографувати – станьте нашим кореспондентом.

Відкриємо інтернет для Благої  вістi разом.

Литургія Новоапостольської церкви з 1-го Адвента

Офіційна новина щодо введення нової літургії в Новоапостольськiй церквi.

Літургія визначає порядок і регулює послідовність музики, молитв, читання, проповіді та святкування таїнств в рамках богослужіння. З початком нового церковного року в Новоапостольськiй церквi набирає чинності (ми повідомляли) реформа. Вона особливо стосується святкування Святого причастя, яке, будучи збагачене літургійними елементами, повинно проводитися ще урочистіше. Першоапостол Вільгельм Лєбер, керівник міжнародної церкви, сказав з цього приводу про те, що нова літургія привнесе в хід богослужіння більше урочистості.  [повністю]

Три таїнства – три священодії

Святі таїнства є основоположним джерелом вияву Божої милості. Це – священні діяння, що здійснюються над людиною для того, аби вона осягнула спасіння, одвічне життя і спілкування з Богом. Звершення трьох таїнств над людиною відкриває їй можливість бути разом з Ісусом Христом під час Його Другого приходу.

  Спасіння, яке передбачене Святими таїнствами, ґрунтується на втіленні Ісуса Христа в людину, Його жертовній смерті та Воскресінні, а також на зісланні й діянні Святого Духа.

  Звершення Святих таїнств Ісус Христос доручив посланим Ним апостолам. Якщо вони чи уповноважені ними священнослужителі здійснюють не всі таїнства, вони все ж є прерогативою апостольського служіння і підпорядковані йому.

  Віра є запорукою спасенної дії Святого таїнства.

  Існує три Святі таїнства (пор. 1 Йоана 5, 6-8): Святе хрещення водою, хрещення Святим Духом і Святе причастя. Їх запровадив Ісус Христос.

Святе хрещення водою

Святе Хрещення водою – це перший основоположний сакраментальний вияв милості Триєдиного Бога для людини, яка вірує в Ісуса Христа.

  Святе Хрещення водою, звершене в ім’я Триєдиного Бога, об’єднує усіх християн.

  Святе Хрещення водою є укладенням Завіту – Нового Завіту – Бога з людиною. Завдяки йому людина вступає у спілкування з Ним. Воно є першим кроком на шляху до духовного оновлення людини. Охрещена людина отримує частку в смерті Ісуса Христа і зазнає духовного оновлення.

  Святе Хрещення водою, здійснене належно, не повторюють.

  Святе Хрещення водою і хрещення Святим духом є двома взаємопов’язаними, та окремими таїнствами. Завдяки їх звершенню відбувається народження згори: від Води й Духа.

  Воскреслий дав апостолам наказ хрестити людей. У Новоапостольській церкві апостоли мають право передавати повноваження хрестити водою також братам, які покликані на священицьке служіння.

  Оскільки Святе Хрещення водою довірено усій Церкві, то дійсним вважають також хрещення, яке звершено належно в лоні іншої церкви.

Святе причастя

  Святе причастя є Святим таїнством, яке віруюча людина приймає знову й знову. Воно є кульмінацією богослужіння.

  Святе причастя називають ще «євхаристією» («подякою»), «Господньою трапезою», «переломленням хліба».

  Святе причастя, як і пасхальна трапеза, є трапезою спомину, під час якої відбувається обов’язкове споживання хліба. Пасхальна трапеза приймалася на згадку про звільнення ізраїльського народу з єгипетського рабства. Святе причастя являє собою звільнення у духовному смислі, а саме — визволення людей від рабства гріха.

  У час святкування Пасхи Ісус Христос споживав її разом зі Своїми учнями.

  Він Сам запровадив Святе причастя.

  Одне з найбільш ранніх свідоцтв святкування Святого причастя і тайноустановлюючі слова, які мовив Ісус Хритос, можна знайти у 1-му Посланні до корінтян, у главі 11. При цьому згадують історичні події, під час яких було запроваджено святкування Святого причастя.

  Право на постійну участь у споживанні Святого причастя мають люди, які хрещені в Новоапостольській церкві, прийняті на правах гостей, а також запечатані Святим Духом. Суттєвою передумовою вживання Святого причастя є Святе хрещення водою. Доступ до Святого причастя може бути відкритим і для християн іншого віросповідання, над якими було належно звершено Святе таїнство  Хрещення водою.

  Уповноважений священнослужитель при освяченні елементів Святого причастя вимовляє передбачені установленою літургією слова, які ґрунтуються на 1-му Посланні до корінтян 11, 23, а також на Євангелії від Матвія 26, 26 і далі.

  Тіло і Кров Ісуса Христа подаються у вигляді освяченої проскури.

  При виході чи виключенні з Новопостольської церкви доступ до Святого причастя втрачає силу.

  У святкуванні Причастя в інших християнських церквах містяться також важливі елементи Святого причастя. Там також із вірою і вдячністю згадують про смерть і Воскресіння Ісуса Христа.

Хрещення Святим Духом

  Хрещення Святим Духом є таїнством, завдяки якому віруюча людина через покладання рук і молитву апостола приймає дар Святого Духа і стає Божою дитиною, а, отже, отримує право бути покликаною у когорту первенців.

  Разом з двома іншими Святими таїнствами, хрещення Святим Духом (Святе запечатання) ґрунтується на житті й діяльності Ісуса Христа. Про Нього, Сина Чоловічого, в Євангелії від Йоана 6, 27 мовиться, що «Його Бог Отець назнаменував». В іншому варіанті перекладу: «Бо відзначив Його Бог Отець». Після хрещення Ісуса в Йордані Йоан Хреститель свідчив: «Бачив я Духа, що, мов той голуб, з неба сходив і перебував над Ним». Це було знамення, послане Йоану Хрестителю Богом, аби він пізнав: «…Над Ким побачиш Духа, Який сходить і над Ним перебуває – Той і христить Святим Духом. (…) Він – Син Божий» (див. Йоана 1,29-34).

[повністю]